Hoppa till innehållet

Mina sidor

På Mina sidor hittar du som privatkund det viktigaste som rör dina försäkringar på ett och samma ställe.

Se alla dina försäkringar

Anmäl en skada online

Beställ resehandlingar

Vanliga frågor och svar

Varför kan jag inte logga in på Mina sidor?

Mina sidor är endast till för Gjensidiges kunder. Om du är kund hos oss och inte kan logga in kan det bero på ett tekniskt problem. Prova från en annan webbläsare eller avvakta en liten stund och försök senare.

Än så länge finns Mina sidor bara för privatpersoner, är du företagskund hos oss hittar du våra kontaktuppgifter här.

Hur gör jag för att få min post digitalt?

Om du vill få din post digitalt i stället för hem i brevlådan anger du det enkelt på Mina sidor. Klicka på Min profil i toppmenyn, och välj därefter Kontaktuppgifter. Tänk på att ange rätt e-postadress, eftersom vi skickar aviseringar till din inkorg när du har ny information på Mina sidor.

Hur gör jag för att byta kontonummer på mitt autogiro?

Du byter enkelt kontonummer på ditt autogiro genom att avsluta ditt nuvarande autogiromedgivande via din internetbank. Vänta tre bankdagar - därefter ansöker du om ett nytt autogiro via Mina sidor. Har du några frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice på 0771-326 326.

Har du försäkring från Lendo, Sambla eller Enklare?

Vi på Gjensidige sköter debitering och skador. Välj det företag som du är kund hos om du vill göra en skadeanmälan: 

Har du övriga frågor, vänd dig direkt till respektive företags kundservice.