Hoppa till innehållet
Kvinna som facetimar

Välkommen till vår kundservice!

Här hittar du kontaktvägar och svar på de vanligaste frågorna. Tveka inte att ringa 0771-326 326 om du undrar över något, eller behöver vår hjälp.  Är du förmedlare? Hitta kontaktuppgifter här.

Så når du oss

Kundservice privat

Kundservice företag

Skadeärenden

Våra öppettider

Kundservice privat: Mån-fre  8.30-17 Kundservice företag: Mån-fre 9-16  Privatskador: Mån-fre  9-13 Företagsskador: Mån-fre 9-16  Mäklarservice: Mån-fre 8.30-16 

Öppettider under helg och högtid hittar du här

Skadad eller sjuk utomlands?

Ring vår larmcentral, Travel Assistance, på +45 88 24 73 20. Öppet dygnet runt.

Väghjälp eller bärgning?

Eller har du råkat ut för en brand eller en vattenläcka? Ring 0771-614 614 dygnet runt.

Glasskada eller stenskott?

Fler kontaktuppgifter

Här hittar du till exempel presskontakt samt besöks- och postadresser.

Kontor Stockholm

Postadress:  Gjensidige Försäkring  Box 3031  103 61 Stockholm  (Skadeblanketter skickas till Malmö.)  

Besöksadress:  Gjensidige Försäkring   Kungsgatan 47 B      111 56 Stockholm

Kontor Malmö

Postadress:  Gjensidige Försäkring  Box 4430 203 15 Malmö

Kontor Luleå

Post- & besöksadress:  Gjensidige Försäkring Varvsgatan 49 972 33 Luleå

Presskontakt

Kontakta vår pressavdelningE-post: press@gjensidige.se

Besök vårt pressrum

Marknadsavdelningen

Kontakta marknadsavdelningen

E-post: marknad@gjensidige.se

Om vi inte är överens

För att vi ska bli bättre behöver vi få veta när du är missnöjd eller har ett klagomål. Både privat- och företagskunder har möjlighet att få sitt ärende prövat hos oss och prövningen är kostnadsfri.Läs om hur du går till väga vid klagomål

Om Gjensidige Sverige

Organisationsnummer: 516407-0384IBAN-nummer: SE3995000099604206385298SWIFT: NDEASESS

En filial till Gjensidige Forsikring ASA 

Gjensidige Forsikring ASASchweigaards gate 21NO-0191 OsloNorge

Telefon: +47 915 03100Organisationsnummer: 995 568 217