Hoppa till innehållet

Välkommen att kontakta oss!

Här hittar du kontaktvägar och svar på de vanligaste frågorna. Tveka inte att ringa 0771-326 326 om du undrar över något, eller behöver vår hjälp.

Så når du oss

  • Telefon: 0771-326 326
  • E-post: info@gjensidige.se
  • Skadeärenden: skador@gjensidige.se

Våra öppettider

Kundservice: mån-fre  8.30-17 Skador: mån-fre  9-16

Skadad eller sjuk utomlands?

Ring vår larmcentral, Travel Assistance, på +45 88 24 73 20. Öppet dygnet runt.

Väghjälp eller bärgning?

Eller har du råkat ut för en brand eller en vattenläcka? Ring 0771-614 614 dygnet runt.

Glasskada eller stenskott?

Vad vill du ha hjälp med?

Fler kontaktuppgifter

Kontor Stockholm

Postadress: Gjensidige Försäkring  Box 3031  103 61 Stockholm  (Skadeblanketter skickas till Malmö.)

Kontor Malmö

Postadress:  Gjensidige Försäkring  Box 4430 203 15 Malmö

Kontor Luleå

Postadress:  Gjensidige Försäkring  Varvsgatan 49 972 33 Luleå

Gjensidige Sverige

Organisationsnummer: 516407-0384 IBAN-nummer: SE3995000099604206385298 SWIFT: NDEASESS

En filial till Gjensidige Forsikring ASA 

Gjensidige Forsikring ASA Schweigaards gate 21 NO-0191 Oslo Norge

Telefon: +47 915 03100 Organisationsnummer: 995 568 217

Om vi inte är överens

För att vi ska bli bättre behöver vi få veta när du är missnöjd eller har ett klagomål. Både privat- och företagskunder har möjlighet att få sitt ärende prövat hos oss och prövningen är kostnadsfri. Läs om hur du går till väga vid klagomål