DN lyfter fram Schysst som ny utmanare

I våras lanserade vi Schysst. Det är en helt ny bilabonnemangstjänst och den blev omedelbart en succé. Nu kan vi glatt meddela att Dagens Nyheter lyfter fram Gjensidiges bilabonnemangstjänst som en av de aktörer som utmanar jättar som Toyota och Volvo.

Liten blå Fiat märkt med Schysstdekaler

Vad glada vi blir över att Sveriges största dagstidning Dagens Nyheter håller med oss om att det nya sättet att köpa bil är genom bilprenumerationer. Det här en utmärkt lösning för de som tycker att privatleasingavtalen är alltför långa och att vanlig biluthyrning är alltför kort.

Dagens Nyheter lyfter fram Gjensidiges bilabonnemangstjänst Schysst som en av de aktörer som utmanar jättar som Toyota och Volvo.

Här kan du läsa mer om Schysst.

Här kan du läsa artikeln i Dagens Nyheter (ofta betallänk).

Vill du veta mer?

I vårt pressrum finner du alla pressmeddelanden från Gjensidiges svenska avdelning, koncernens presskontakter samt kontaktinformation till pressjouren för Sverige.

Till Pressrummet