Vision och varumärke

Under 2012 utvecklade vi en ny varumärkesplattform för att hjälpa positioneringen av Gjensidige som det mest kundorienterade försäkringsbolaget i Norden. Utgångspunkten är vår vision: Vi ska känna kunden bäst och bry oss mest.

 

 

Kommunikationskoncept "Det är tryggt att vara väl förberedd" handlar om vårt engagemang för människor och för företag, såväl före, som efter en skada. När kunderna kommer i kontakt med Gjensidige, skall de uppleva att vi känner dem, bryr oss om de, gör det enkelt för dem och hjälper dem.

Relaterat innehåll

 

 

Kommunikationskoncept "Det är tryggt att vara väl förberedd" handlar om vårt engagemang för människor och för företag, såväl före, som efter en skada. När kunderna kommer i kontakt med Gjensidige, skall de uppleva att vi känner dem, bryr oss om de, gör det enkelt för dem och hjälper dem.

Har du testat Gjensie?

Med vår babysimulator Gjensie kan du på ett kul sätt prova på att vara förälder i 24 timmar. Läs mer och ladda ner appen här!